10 oktober 2012

Hoe een quote je leven verandert

Op een donderdagmiddag in oktober, precies vier jaar geleden, probeerde ik in een trendy open vergaderzaal van een vooraanstaand reclamebureau - dus zonder ramen en deuren - mijn scepsis te verbergen over een opdracht die ik net had gekregen van Human Recourses. Opdracht: maak een Mood Board, een compositie van beelden en woorden, die het ideale (werk)leven vertegenwoordigen. Na het verzamelen van de knipsels plakte ik deze op mijn Mood Board, een aantal, geheel terzijde, zelfs met een punaise. Langzamerhand raakte ik enthousiast. Het zag er allemaal aanlokkelijk uit. Maar in mijn hart geloofde ik niet echt in een verandering van mijn loopbaan; laat staan een reis naar Australië, werken en tegelijkertijd sporten en dan ook nog eens binnen een enthousiast team en helemaal leuk een baan waarbij alles om schoenen draait. En uiteraard kleur in het leven met fijne spullen, feestjes en muziek, maar bovenal hele fijne collega's, vrienden en familie. Het Mood Board is inmiddels enigszins verouderd én de beelden iets vervaagd. Daarom voor één keer een geheel nieuw board en een super dank je voor alle tips en inspiratie van Bernard - Xclusieve -, Daniëlle - Scriptgirl- , Bottelicious, Esther - Axis Festival -, Marcel - WeConnect -, Henk - Deloitte Nederland -, Patricia - Geurpaleis -, Suzanne - Suus de Winkel - Tara - Sportschool Herenstraat33 - , Xaviera - 42Bis - Farrows voor feestjes en tot slot mijn collega's van het Fabz team!

Liefs, Silvia

P.S. Inmiddels werk ik met veel plezier voor de tofste schoenen, Fabz! Maar dat zal niemand ontgaan zijn, toch ...?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten