29 augustus 2012

Fabz bij La Ligna Woerden in de spotlightz

Carla, shop manager: "De eerst klant kocht gelijk twee paar Fabz..."

Eens in de zoveel tijd zetten we een speciaal gekozen Fabz ballerina extra in de belangstelling om een bijzondere reden. Dit keer staan Josie Rood en Zwart in de spotlightz. Sinds april zijn Fabz namelijk ook verkrijgbaar bij modeketen La Ligna. Tijd om kennis te maken met het team achter het modehuis. Dit keer een zeer enthousiast gesprek met een heerlijke bak koffie en een bak stylingadviezen van Carla; shop manager bij La Ligna in Woerden.

Carla: "Bij La Ligna in Woerden werk ik nu vier jaar. Vanaf het allereerste begin voel ik me hier net zoals mijn klanten helemaal thuis; klanten vertellen vaak dat ze bij mij in de winkel het thuisgevoel hebben. Een compliment en bovendien ook erg prettig om te horen. Wanneer iemand zich op haar gemak voelt bij La Ligna kun je samen nieuwe combinaties uitproberen. En wanneer we één keer bezig zijn weten wij - als dames eenmaal iets in hun hoofd hebben ;-) - van geen ophouden. Soms is het best een beetje spannend om een andere kleur of stijl aan te trekken, maar het resultaat is vaak een outfit waarin een vrouw straalt en helemaal tot haar recht komt. We kijken bij La Ligna naar het totaalplaatje. Een mooi jasje, een bijpassende sjawl of een bijzonder schoentje - Fabz Josie liep erg goed, een klassiek bijzonder schoentje en niet overal verkrijgbaar - deze maken een outfit helemaal af. In het begin moest ik even wennen aan de kleur rood van Fabz Josie. Josie in het zwart past absoluut bij een aardetype zoals ik, maar in het rood vind ik de schoentjes nu om te zoenen. En heel vrouwelijk, krachtig, dat ook. Bovendien ben ik er trots op wanneer een klant vol zelfvertrouwen de winkel uitgaat. Daar past mode met lef bij. Je goed voelen daar draait het uiteindelijk om. " Met een lach vraagt Carla: "Wil je soms ook even iets passen. Het biker jasje? Ze zijn net binnen en het is één van mijn favoriete items uit de nieuwe collectie. We hebben 'm overigens ook in de kleur rood, of warm oranje zal je ook mooi staan..."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten