14 augustus 2012

Fabz bij La Ligna in de spotlightz

Eens in de zoveel tijd zetten we een speciaal gekozen Fabz ballerina extra in de belangstelling om een bijzondere reden. Dit keer staat Fabz Zamba Grijs Snake in de spotlightz. Sinds april is deze ballerina namelijk ook verkrijgbaar bij modehuis La Ligna - naast de modellen Fabz Josie Rood en Josie Zwart. Tijd om kennis te maken met het team achter het modehuis. Als eerste spreken we Jeanette van Raan; shop manager bij La Ligna in Heemstede.

Jeanette: "Ik ben ruim twee jaar shop manager bij La Ligna in Heemstede. Vanaf het begin voel ik me hier enorm thuis en dat komt niet alleen door de fijne mode en accessoires die we in de winkel verkopen - ook al ben ik altijd al dol op fashion en vooral schoenen geweest. De sfeer bij La Ligna is uitnodigend, vriendelijk en we houden ervan om nieuwe trends en acties onder de aandacht te brengen bij klanten. En dat past erg goed bij me.

Het is bijvoorbeeld erg leuk om klanten te helpen met meerdere combinatiemogelijkheden van verschillende mode items. Zo mix ik graag stoer - bijvoorbeeld een biker jasje - met klassiek - een jurkje of een mooie rok met top. Daarna stijl ik een outfit graag af met accessoires en schoenen. Welke Fabz ballerina's ik zelf graag draag? Ik was direct weg van het model Fabz Zamba Grijs Snake. Deze maken een look net even anders, vrouwelijk ook. Dit model is overigens de winkel uitgevlogen. In onze vestiging in Amsterdam zijn nog wél een aantal Fabz schoentjes verkrijgbaar. Hiervan ga ik nog snel een paar bestellen, voor mezelf :-) ..."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten